Tavoitteemme on, että asiakkaidemme elämä on mahdollisimman huoletonta ja helppoa. Siksi loimme Mainio Taloyhtiö -konseptin. Tarjoamillamme palveluilla ja ratkaisuilla haluamme vastata tarpeisiisi ja toiveisiisi niin, että arkesi on huomaamattoman sujuvaa.
Säännöllinen yhteydenpito ja henkilökohtainen palvelu varmistavat sen, että toiveisiin ja tarpeisiin reagoidaan ennen niiden muuttumista haasteiksi.
Henkilökohtaisesti nimetty yhteyshenkilönne on aina perillä asioistanne ja pystyy reagoimaan pyyntöihinne ja toiveisiinne parhaiten.
Asiantuntemuksemme on käytössäsi jo prosessin alkumetreiltä alkaen eli palvelumme kattaa myös suunnittelun ja laskelmat.
Sähköisten palveluidemme kautta pääset katsomaan omaa asiakasprofiiliasi sekä päivittämään omia tietojasi.
Puhelinasiakaspalvelumme sekä kattavat sähköiset verkkopalvelumme ovat käytettävissäsi 24 tuntia vuorokaudessa, vuoden jokaisena päivänä.
Ammattitaidollamme ja asiantuntemuksellamme olemme luotettava, proaktiivinen ja toimintavarma kumppani. Kokonaisvaltaisella toimintamallillamme varmistamme, että taloyhtiö toimii parhaalla mahdollisella tavalla – niin arkena kuin muutos- ja uudistustilanteissa.
Jotta voimme tarjota sopivimmat ja tarpeitanne parhaiten vastaavat palvelut, aloitamme yhteistyön aina huolellisella nykytilan analysoinnilla.
Jokainen taloyhtiö on oma persoonansa. Siksi räätälöimme juuri teidän tarpeitanne parhaiten vastaavan palvelu- ja ratkaisupaketin alkuanalyysimme pohjalta.
Kun parhaat ratkaisut on selvitetty, toteutamme ne ammattitaidolla, aikataulussa ja kustannustehokkaasti.
Vastaamme kaikkien tarjoamiemme ratkaisuiden toiminnasta, ylläpidosta ja huollosta. Näin turvaamme toimintavarmuuden ja arjen sujuvuuden koko käyttöiän ajan.
Ihmisiltä ihmisille
Unohda arki ja elä